ikizlerin_annesi__ benim devam etmedi şuan yok şükür ki. ama benim bir tanıdığım var 4 ay boyunca baya baya kanaması oldu o da yatarak ve progestan ile atlattı çok şükür iyi şimdi. Yani kanama olabiliyor maalesef kimisi hiçbir sorun yaşamıyor kimisi böyle 🤷🏻♀️ napalım sabır edicez. Ben İstanbulda yaşıyorum Avrasya Hastanesinde tedavi olmuştum