Merhabalar benim de 3 gün süren bir kanamam oldu, 200 mg sabah akşam olacak şekilde progestan aldım. hap olarak içtiğimde el,kol ve dudaklarda uyuşma +aşırı uyku hali +göz kararması ve tansiyon düşüklüğü yaşadım, vajinal olarak denediğimde bu belirtilerin hiçbiri olmadı fakat İş yerinde vajinal alma konusunda sıkıntı yaşadım bu nedenle hap olarak devam etmeliydim ve doktoruma şikayetimi bildirdim , o da dozunu 100 mg’a düşürdü, yine sabah akşam olacak şekilde aldım ,bu dozda hiçbir problem yaşamadım oral bir şekilde aldığımda . 19 haftalık hamileyim 4cü haftadan beri kullanıyorum ,umarım bir sonraki randevuda doktor bıraktırır artık 😵😵