Semra007 iyi düşünün iyi olsun zor bir süreç ama sonu güzel olacak diye dusunun🌸😊🙏 benim 3.5 yaşında bi oğlum var yatmak çok zor oldu bir şekilde dinlene dinlene birseyler yaptım ama onunda bana ihtiyacı olduğu için zorlandığım zamanlar oldu şükürler olsun bugünlere geldik 3.5 yaşındaki oğlumda da kanamalar erken doğum riski neler yaşadım doğdu büyüdü de abi oluyor🥰🙏 insallah bu kötü günleri o güzel gunlerle geride bırakırsınız sizde🙏🙏🌸