Bende bugün başladım yoğun kanamadan dolayı.progestan iğne ve tablete.şu an kanamam geldiği için ilk 15 gün günde 3 kez ağızdan daha sonra fitil olarak dedi.ama korkuyorum baygınlık yaparsa diye.daha önce kullananlar etkisini gördünüz mü gerçekten kesti mi kanamayı sağlıklı ilerledi mi gebelik.benim 6+4 günlük.kese dışında kanama alanı varmış