Sevdenurr96 Garipyolcuu Benim esim De azosperm var ama ameliyatla bulundu şükür. Allah’ın hazinesinde çok ol derse oluverir dua edelim inşallah belki benim tutmayacak ama senin tutacak bilemeyiz kii🥺
Garipyolcuu Sevdenurr96 yaa tatbikinde öyle bizde genetik sıkıntıda var inşallah tutar ikinciye ne maddiyat ne maneviyat kalır😔
Oznurcakir Tüm emek veren herkesin kucağını sağlıkla hayırlı önce karnımıza sonra elimize almayı nasip etsin umudunuzu asla yitirmeyin 🤲
aslidbd Sevdenurr96 benim 5. gün embriyosu tek yerleştirildi ikiz gebelik benim için riskli olduğu için tek gitmeye karar verdik. Hoş zaten 2 embriyom kalmıştı sadece
aslidbd Garipyolcuu hiç bilmiyorum ilk kontrolde doktora sorucam bunu hamileliği ne zaman hesaplamaya başlıycaz diye:)
aslidbd Sevdenurr96 pazartesi oldum ilk günü saymazsak 6.gün bugün kasık ağrım var, arada batmalar oluyor. Göğüslerimde de biraz dolgunluk var. Ya kendimi dinleyince bir şeyler buluyorum:)) ama bunlar hamilelik belirtisi de olmayabilir.
Sevdenurr96 aslidbd Benim bı önceki transfrimde 5.gun embriyosu konuldu 7.gunde test yapmıştım hemen çıkmıştı 😃 ama kimyasala döndü herşey çok iyi giderken
Sevdenurr96 Oznurcakir Dr olabilir dedi değerim 400 falan di ondan sonra 300 oldu sonra iyice yükseldi çok kötü günler geçirdim sonra bı iğne vurdular düşük olsun diye değerim oylelikle düştü kanamam baya oldu 🥺
Sevdenurr96 aslidbd Baya bakıldı ama dış gebelik değil dediler bu Dr transfer öncesi histeroskopi yaptı herşey çok güzel dedi
aslidbd Sevdenurr96 yok yaptırmadım. Gittim hastaneye iğne için ama testi çarşambaya saklıyorum. Hem evlilik yıldönümümüz belki güzel bir hediye olur bize:)