Sevdenurr96 ayy ne güzel benimde çok açıyor başta göbekten yaptım iğnenin girdiği yerlere kan oturdu sonra morardı birde çok ağrıyordu hemşire kolundanda vurunabilşrsin dedi kolumdada il yarım saat ağrıyor sonrası daha rahat oldu allahım çektiklerimizi görsün vizede nasip etsin 🙏