aslidbd Sevdenurr96 yok yaptırmadım. Gittim hastaneye iğne için ama testi çarşambaya saklıyorum. Hem evlilik yıldönümümüz belki güzel bir hediye olur bize:)
Sevdenurr96 aslidbd Ooo harika inşallah güzel haberler alırız bnde Çarşamba yaptircam erken ama olsun varsa cikar zaten 🤗