Biz de bugün ebebekten aldık bebek arabamızı. 1049 lira. Joienin bir baston arabası. Kısa süreli olmasın diye travel almayı düşünmedim hiç. Yeğenim doğduğunda ona hediye almıştım 1 yıl kullandı kullanmadı bile. Sonra başka bebek arabası almak zorunda kaldık. İlk başlarda yeğeniminkini kullanırız bebiş büyüyünce aldığımız bastonu 3 4 yaşına kullanır diye düşündük☺️