Merhaba anneler ve anne adayları, yarın bebek arabası alacağım e bebek 250’ye 50 çek kampanyası bitmeden🥸 Varsa alayım önerilerinizi cidden kafayı yemek üzereyim artık armudun sapı üzümün çöpü derken hiçbir şeye karar veremedim. 2-4k arası bir şey bakıyorum 👌🏻