DrMery ben bugün gittim doktora randevum yoktu ayaküstü danıştım sadece. Uygulamaya göre 4 haftalık. Dün değerim 709 çıkmıştı. Doktor dedi ki yarın yine tahlil ol 1500 olması lazım. Ctesi 3000 olması lazım. Pazartesiden sonraya randevu alarak gel keseyi görebiliriz dedi. Yani değerin 2 güne bir iki kat artması gerekiyormuş. Devlet hastanesine gittim.