DrMery Peki daha ilk haftalarda çabucak yorulma ve nefes nefese kalmalar ne durumda sizlerde de oluyor mu
DrMery ftmnr_ Allah hayr ve selametle tamamına erdirsin bakalım aşırı bitkinlik hali var hep uyusam istiyorum 🙈
Sinem_06 Benekim 5+3 üm bende salı günü randevum var görebilecez mi bilmiyorum hayırlısı olsun inşallah 🤗
designermom Benekim ben de 6+6 dayım canım 6+3 te ben de duramadım yarın yine gidicem insallah sag salım duyarız
prensesim_66 Benekim bende bugün gittim adet tarihine göre 7+4 tüm doktor 6 haftalık kese var bebek yok dedi iki hafta sonra gdecem inşallah kalp atışını duyarım
sedaozdemirr Benekim bende 4 haftalıkken öğrendım .Keseyi 5+2 de gördük.Yarın 6+5 oluyorum kalp atışı ıcın cagırdı doktor .İnsallah duyucaz kalp atısını🙏🏻🤗