2kezAnneyim Benekim bnde 5.0 haftalık gebeyim 😊 bnde yarin gidicem doktor randevuma. Betam 3 gün önce 806ydi sizin beta artışınz nasil
Momtheangel Benekim kese gözüktü ama içinde sanki vardı bebek var demedi haftaya gel kalp atışını dinleriz dedi cnm
Benekim Baby01010 son regly tarihini girince cıkıyor canım bizim dediğimiz tarih o sekilde ben henüz doktora gitmedim
DrMery Merhabalar uygulamayı yeni öğreniyorum daha ☺️ Dün öğrendim bhgc 47 Ama 4 -5 gündür sık sık kramp hissediyorum bişey bişey kıpır kıpır sanki bunu yaşayanlar var mıı??? Gaz ayrı mesele o değil eminim ☺️
DrMery Eyluls_mom solda hissedilirse kız diye okumuştum Allah sağlıkla hayrla tamamına erdirsin de İlk bebeğimin kalbi durmuştu 8 haftalıkken Onda da kramplar hissetmiştim şimdi ikinci gebeliğim inşallah ve açıkçası insan tedirgin olmuyor değil 😔
2505 5 haftalığız bizde haftasonu keseyi gördük ay ortası tekrar gideceğim kalp atışı için bende adetten 4 gün önce öğrendim😇😇
DrMery @"ftmnr_ 2505 son adet tarihinize göre mi 5 haftalık yani bu uygulamaya göre mi Ben ne zaman gitsem doktora bilemedim hiç daha çok yeni ☺️
M_anne Bende yeni öğrendim 5+3 tahminlerime göre daha doktora gidemeden covid oldum ve karantinadayım 😫
charlottececi M_anne çok geçmiş olsun bol bol kırmızı kapya biber mandalina portakal tuketin en onemlisi de bol su için insallah kolaylıkla hemen atlatırsınız 🙏🏻😔
NGfairytale M_anne canim ben de 5+3 h hamileyim . Ben de koronayim. Nasisin simdi ilac tedavisi faman ne yapdin yardimci ola bilormisiniz
charlottececi DrMery kötü düşünmeyin inşallah iyi olacak her şey ☺️ Ben regl olmam gereken zamanda sagda arada hafif agrilar hissediyordum ama su siralar agri kramp falan hicbir sey yok. Gogus agrisi disinda 4+4 teyiz 😄