Tuba0701m ben kalp atışını 7.haftamın ortasında duymuştum keseyi de ilk o zaman görebilirdiler bence 1 2 hafta daha bekleyin bazen geç döllenme olabiliyor. Adet düzensizliğinden kaynaklı. Normal de düzenli olsa bebeğimin 1 ay daha büyğk olması gerekirken geç döllenmeden kaynaklı daha küçük bekleminizi tavsiye ederim