Beybisininannesi Tuba0701m bi kaç gün sonra başka doktora gidin hala 6+1 diyorlarsa zaten bebek gelişimi yok demektir malesef
Tuba0701m Fatmakubra35 dünden beri cok kötüyüm kürtaj olmak ıstemıyorum adet tarıhıne bakıyorlar ama onemlı olan kese degılmı 6+1 günlük daha çok küçük 😔
Tuba0701m mucizegebelik6 benım 6+1 kalp atısı yok kürtaj dedıler malesefkii bende beklemk ıstıyorum 7.8 haftaya kadar
Tuba0701m Beybisininannesi Beybisininannesi canım bnm. Adet tarıhım 23 agoustos. Adet tarıhınr. Bakacak olursk 8 haftalık dedı kese gerıde. Gelıyor dedıler gec dolenmedır dedı doktor bır hafta sonra gel dedı gıttım sonra yınr. Kalp atısı almadı vajınada. Baktı 6+1 dedı kese. Ordanda kalp atısı yok. Dedıler kürtaj dedıler hemen ben ıstemedım birde vajınal ultrasyonda bakan bayan ben ufak bır kıbırdama gordum ama göz aşınasıda olabılor. Pazartesı senı bırdaha gmrmek ıstıyorum emındegılım bırdaha bakalm ultrasyonda yıne yoksa kalp atısı kürtaj olucaksın dedıler😔
seon90 Tuba0701m bence bekle canm zaten kürtajlık durum olmuyor diye biliyorum allah korusun.yani kendi kendine düşürtüyorlar diye duymuştum ama ben senin yerinde olsam başka bi doktora ve bi kaç gün sonra yine giderdim
Tuba0701m seon90 ben bır hafta bekleyıp başka doktora gıdıcem canım benımde içimde o gecıyor :( normalde. İlaçla temızlenmıyır muş rahım parca kalıyor muş kürtajla temızlıyormus. Ama cok zor hıc kıymak ıstemıyorum😓
Tuba0701m Beybisininannesi inşallah cnmm beklemek istiyorum 😏 bklıycm bır ıkı hafta bklm zaman ne gösterıcek😓
seon90 Tuba0701m yani kötü birsey olsada şöyle düşün en azından bir evladınız olabilecek bi sorununuz olmadığını düşün canm.
121 Tuba0701m Aynı şey bana da denildi. Özel doktora gittiğim halde bana kalp atışı duyulmuyor denildi 2 doktora gittim 3.süne de gideceğim
121 Tuba0701m evet maalesef kese var kalp atışı yok denildi 3. Ye de haftaya gideceğiz umutsuzluğa kapılma ben kötü düşünmüyorum