Tuba0701m bahsettiğim olay Haziran’da oldu.24 Mayıs adet tarihimdi 28 Haziran’da test yapıp öğrendim ertesi gün Dra gittik ıvır zıvır bı sürü şey söyledi yarın kürtaja gelin dedi.gittik o gün diğer dr sağolsun bizi obsteterik ultrasona yönlendirip biraz beklememizi söyledi.8 temmuzda da kalp atışını duyduk hamdolsun.kalp atışı bazen geç duyulabilir,kesenin düzgün oluşumu ve yerleşimi de önemli.Moralinizi yüksek tutun endişe etmeyin.