Nisaanuur bizim burada da takım setini alan yoktu 15 20 kişi vardı kapıda sanki bedavaymis gibi kapı açılır açılmaz koşuyorlar şoka girdim kismetinde varsa alırım dedim. Açılmaya 10dk kala gittim millet sıra olmus arkamızda 29 Ekim kutlanirken teyzeler de bimi kutlar gibiydi🤣🤣🤣 gülmemek için kendimi zor tuttum ya.istedigim her şeyi de aldım bitirdim alışverişi 🤗