evlatkokusu0806 Nurklc38 eğer akşama kalırsa nevresim birde uzun kollu çıtçıtlı bodylerden istiyorum 😃
Zehrayenianne hilalmevsim_3467 O ağız bezlerinden ben 6 Ay önce gelmişti onda almıştım çok güzeller 5 Li hastane çıkışından almıştım o da çok güzel
gamzosgamzos biz karnımdaki bebişe değilde ablasına bir şey aldık 😊 babamız basamak almış gerçekten çok ihtiyacım vardı boyle bir şeye 22 aylık kızım var günde 10 kere ey su (el su) diyip ellerini yıkamak istiyor taşımamda yasak bazı risklerim olduğu için unutturana kadar canım çıkıyordu biraz inatçıyızda 🙈
Beyzabeser Nurklc38 bence de 😂😂 burda pek savas vari olmuyor 3 5 kisi anca oluyor sirada o da artik kim once ne kaparsa 😂😂😂
llFatma Nurklc38 Nevresim Takımı Slikon önlük Emzik,suluk 2 müslin 2sapka Çıngıraklı kaplumbağa Triko patik/soft patik Yelek Eksiklerim bitti☺️ Özellikle nevresim ve musline bayıldım çok güzel almayan pişman olur derim
Hilal-95 Yagmur00 bende aynen çorap patik felan aldım biberon temizleme fırçası aldım biberonda aldım bakalım evde 2li avent var ama bebeler seçici oluyor🤣
llFatma Nurklc38 aman yine alaydiniz bazaya geçince dahi kullanırdı ilerde kumaşı güzeldi. Her geçen gün fiyatlar uçuyor
Medid06 Nurklc38 bende nevresim takımı battaniye çorap bakım seti ve biberon fırçası aldım ihtiyaçlarım bunlardı şükür aldım hemen istediğim rengi 😅 şapkayı unutmuşum artık kaldıysa öğleden sonra şapkaya bakarım 🤣
Nisaanuur https://resimyukle.io/r/CIQ0TT0UxW Ablam gitti bakım setinden almaya piranalar anında kapmış alamamış oda 😅😅 bunlarla dönmüş
llFatma Nisaanuur bizim burada da takım setini alan yoktu 15 20 kişi vardı kapıda sanki bedavaymis gibi kapı açılır açılmaz koşuyorlar şoka girdim kismetinde varsa alırım dedim. Açılmaya 10dk kala gittim millet sıra olmus arkamızda 29 Ekim kutlanirken teyzeler de bimi kutlar gibiydi🤣🤣🤣 gülmemek için kendimi zor tuttum ya.istedigim her şeyi de aldım bitirdim alışverişi 🤗