llFatma Selver07 hastane çıkışı a101den almıştım rengi de dokusu da güzeldi bimdekini bilmiyorum ama sıradan geldi tipi. Dokusunu bilmiyorum
Selver07 llFatma evet bende A101 den aldım hepsini gerçekten çok güzel burda ki keçe gibi bişey ya bide bim daha kaliteli getiriyor diyorlar 😀 Tercih meselesi tabi ☺️
zaydn Nurklc38 https://imgyukle.com/i/kYkS7n Babamız İngilizce öğretmeni olunca kitapların her çeşidini aldık İngilizce öğretecem diyor bakalım 😂
ftmnr_drgt Nurklc38 Bizde eşimle büyükleri alıcaz küçükler hep hediye geldi ailelerimizden yakinlarimizdan 15+2de başladık 20hafta da bitti hepsi simdi sadeve byyukleri kaldi , giyinme odasina bir dolap alicsz bizde 🙂
Nurklc38 ftmnr_drgt bizde haftaya gidicez bebek arabası için şifonyerimiz yapılıyor oda gelir haftaya bitmiş olur 🥰
ftmnr_drgt Nurklc38 Güzel günleriniz de sağlıkla kullanın bizde bu ay dolabi almayı düşünüyoruz eşyaları tamam sonra yikayip kaldırırız bebek arabası ve besk için de arastirip bakıcaz bakalim 🥰
ftmnr_drgt Nurklc38 https://imgyukle.com/i/kYBwu1 bizede bu akşam yengem ve amcam supriz yaptı mama sandalyesini 🙂
llFatma Selver07 ben binde bulamayan teyzelere gösterdim hastane çıkışlarını boyum uzun olunca ne istediysem aldım valla en çok nevresim ve musline sevindim🤗
ftmnr_drgt Sedefavc evet bende memnun kaldım güzel günlerde kullanalım evlatlarımıza 🥰 filede gecende aldım 10 tl ye 🙏
llFatma Selver07 cam biberon annem almıştı eşim suluk gördü lazım olur al demişti sulukla emzik de aldım köşede dursun ucuz zaten diye tutmama durumu oluyor diye
Cimen1409 Nurklc38 esımın arkadaşı çalışıyor bımde birşey lazım olunca ayırıyo sağolsun ama bu sefer bana birşey lazım değildi gelenlerden herşeyimiz vardı artık başka izdihamlı savaşlara 😂😂
Nurklc38 Cimen1409 Ana kucağı da gelmiş kasiyer diyor ki ana kucağımız da var almak isterseniz onu aldım eğer ihtiyacım olsaydı kalmazdı zaten şansım yok dedim 😂
Cimen1409 Nurklc38 ben tek file kaldı oda kardeşimde varmış gelseydi hemen alırdım zaten lazım olan şeyler kalmaz bize 😂😂