Fundabshn Alini Saat 9da açılıyor 😂 Kızlar eğer bimin önünde birini görürsem anlıcam ki oda burdan direk tanışcam 😂😂😂💕
Alini Denizli’deyim canım sağlık ocağı arkasındaki bim sırasında var olacaklar varsa ve bebeğin cinsiyeti kızsa bence dost olabiliriz benim oğlan olacak 😂
Melos12 viildaaannn cinsiyet belli değil ama tarak seti almak için gidicem birazdan 2 bim alt alta inşallah kalırsa oğluşumuda şimdi halama bırakıcam😂😂
hilalmevsim_3467 Bende saatin 8.30 olmasını bekliyorum eve yakın zaten 🤗 inşallah alabiliriz istediğimizi
viildaaannn Melos12 ben ilk gidenlerdenim ve istediğim herşeyi aldım bugun de ocak söndürdüm kızçem le 😁
Melos12 MucizeAnne_ valla kapıda babaannemle tek bekliyoruz koz ürünler varmı yoktu bilmem ama insan yok 😂😂 savaş bellide başlaması yakındır 😇
SerraveAnnesii Evimin altı bim balkondan bile görüyorum 😂 sıra yok şu an 9a doğru inerim kundak havlusu müslin falan bakıcam inşallah iyidir 😂