tugba_2 viildaaannn 6 gün önce doğum yaptım dikislerim acımasa 40lıyım demem giderdim, hem de bebek ürünleri geliyormuş😕
DenizveKumsal Benim ihtiyacım yok aldım herşeyi çok şükür sadece kuzulu yastığa bayıldım LCWaikiki de 50₺ ydi baya uygun geliyor BİM’e 😊
viildaaannn busra1997alpaslan2021 maşallah size yani ezmezinler ama riskli olamasın sizin için dikkat edin kendinize
Minik_Kalbim_ve1Annesi viildaaannn Hemde koşa koşa gidiyoruz 😅 Mama sandalyesi, anakucagi ve oyun minderini alıcaz inşallah 🤗🤗
DenizveKumsal Duygu59 bende bimde çalıştım 1 sene hamile olunca çıktım çalışırken herşeyi kolaylıkla ayırabiliyorduk ☺️ Şuanda da çok şükür tanıdıklar var hallediyorlar ☺️
viildaaannn nuriyedemir birşey sorayım size ben ana kucagı almak istiyorum eve geldim kurdum begenmedim mesela iade edebilir miyim
Ebrulimmm viildaaannn fişini kaybetmeseniz iade edebilirsiniz fişi ve anakucagini götürüp iade edebilirsiniz fis olmadan olmaz
Minik_Kalbim_ve1Annesi viildaaannn Aldım canim çok şükür en güzeli ana kucagi çok sağlam duruyor kurulumunu yaptik bile🥰🤗