20+6 kızım olucak inşallah uygulamaya göre 12 mart doktorun söylediği 18 mart bakalım hayırlısı daha hiç bişey almadım 8 detaylı ultrason var ondan sonra belki yavaş yavaş başlarım ilk kızım sezeryan olmuştu bunda henüz karar veremedim normalmi sezeryanmı bakalım doğum yaklaştıkca belli olur