13 martt doğum gözüküyor ama sezaryen düşünüyorum heralde 2 hafta erken alınıır
Oğlum olacak bence oğlan senesi etrafımdaki herkes erkekk Nifty yaptırmıştım o yüzden garanti cinsiyetimiiiz
20+5 izz 5 kasımda ayrıntılı ultrasonumuz varr
İstanbul Aytül hanıma gideceğimm 550 tl fiyat verdi