duygulu62 evet aslında spinal ol bebeğini ilk sen gör falan diye çok cesaretlendirmeye çalıştılar ama ben çok gerildim istemedim. Aslında aynı beden olmasına rağmen her doğum o kadar farklı bi deneyim ki ilk doğumumda öyle rahattım ki çok rahat uyandım sadece çok az bi yanma ile karışık bi acı hissettim ama var yok arası biseydi ilk günden kendim ilgilenmeye başladım bebeğimle, ama ikinci doğumumu o ilk uyanış anını ilk ayaklanma anını hatırlamak istemiyorum çok acı cektim 3.gun anca bebeğimi rahat kucağıma almaya başlamıştım. Ama sezeryanda söyle bisey var iyileşmek icin kesinlikle tek gereken şey bol yürüyüş ilk gün dayanılmaz acı cekmis olsam bile sonraki günden itibaren toparlanma hızım yine herkesi şaşırtmıştı gerçekten çok çabuk ayaklandım ikinci günden sonra 😊 ama ilk doğumun çok daha rahat olduğu gibi bi gerçek var kesinlikle 😊