Bede Rserin bir an once kucaginiza alirsiniz insallah. Uzulmeyin Allah sizi birbirinize bagislasin. Dualarimdasiniz 🙏🏻
Pastaneusuluislakkek Askiletotomsu başlık sahibinin ne durumda olduğunu bilmeden yaptınız dimi bu yorumu? Başka türlüsünü düşünmek istemem açıkçası
Pastaneusuluislakkek Rserin allahım bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 İyi ki beklemeyip gitmişsiniz hastaneye yeniden. Dualarım sizinle
Rserin Pastaneusuluislakkek iyi ki dünde başka hastaneye gittim bişey yok deyip gönderdiler sakın 1doktoru dinlemeyin şüpheniz varsa
Ygtkgn Canim bende erken dogum yapmistm acil sezeryana alindim kalp atislari yavasladigi icin suan oglum 5 yasinda cok sükür sende icini ferah tut tez zamanda kavursunuz insallah dualarim sizinle ♥️🎈
ElifD93 Rserin Rabbim bebeğinizi küvözden sağlıkla kucağınıza alıp hastaneden çıkmayı nasip etsin inşallah. Bol bol dua edicem ikinize de uykum gitti şuan yazılanları okuyunca. Rabbim güzel şeyler göstersin inşallahh cuma gününün hürmetine. 🤲🤲🤲
Minikbebelak Rserin posta yeni denk geldim merak ettim acaba neden doğuma aldılar kalp atışı iyi yazmışsınız da bu arada gözünüz aydın hayırla atlatırsınız inşallah bu dönemleri☺️
Ozlem2904 Cok gecmis olsun oncelikle, Rabbim saglicakla buyutmeyi nasip etsin amin sizde insallah tez vakittte toparlarsiniz ❤
Rserin Minikbebelak kovid geçiriyorum ben 2 gün önce ateşim 39 derece olmuştu bebek etkilenmiş 2gündür hiç haraket etmedi onu kontrole gelmiştim iyi ki gelmişim acil aldılar
Meryem1111 Rserin Allah sizede evladnızada şifa versin inş rabbim herkesin evladını bağışlasn bizlere hayrlısıyla kucagmza almayaı nasip etsin
ikizlerin_annesi__ Rserin canım benim kuzenim çocuğuda küvezde kaldı 7 aylıkken küçücük doydu ama şimdi çok çok iyi sen Allah’ına sığın bak çok şükür sana bağışladı
alparslanannesii1661 _handenurrr hanımefendi tdk de müdür heralde böyle insanlari görmek okumak dahi istemiyorum ya