Sedefavc seon90 valla bende çok gsreketliyim 3yasinds oğlum var peşindeyim bütün gün. Belki yan gelip yatsam daha nekadar daha olurdum hsrekete rağmen bukadar aldım çünkü çok tempolu bu hayatm var oyuzden acikiyorum sürekli
seon90 Sedefavc aman al gitsin canm zaten vericen kilolarını kuzum ama bence gayet normal kuzum kimsi 20 kilo alıyor.sağlığınız yerinde olsun doğumdan sonra verirsin.
Busra5106 Sedefavc bende ayni 2.de erkek 2 oglum olmus oluyor kiz istemistim ama napalin saglikli olsunlar
Selenimo Sedefavc Boyunuz kaç bilmiyorum ama bence almanız gereken kilo olmuş baya zayıfmışsınız hamilelikten önce.
Anemoniasp Sedefavc Bu arada gebelikten önce hacminiz yokmuş ki. hamilelikte 5 kilo daha alsanız vücudunuz kaldırır.
Anemoniasp Sedefavc Zayıf hamile kaldığınız için çok değil. Ama bence bundan sonra dikkat edin çok fazla alırsanız da Doğumu zorlaştırır.
Limonveannesii Sedefavc aynı şey bende de var 40 kilo hamile kaldım 26. Haftadayım 50 kilo olmuşum bile 🙈 ama gören aa hiç kilo almamışsın diyor bende bozuntuya vermiyorum inşallah doğumdan sonrada vermem 😂🤭
Masalminik Sedefavc zayıf hamile kalmışsınız sizin kilo almanız çok normal. 80 le hamile kaldım bir de üstüne 13 kilo aldım. 🤦🏻♀️Doğumdan sonra gidiyor kaç örnek gördüm o şekilde. Hiç canınızı sıkmayın
Sedefavc Masalminik kilolu hamile kalanların vermesi çok zor oluyo diye duymuştum. Bizimde vermemz kolay oluyor ama çok zayiflikta başa bela gerçekten
Sedefavc Anemoniasp İnsallah daha da fazlasını alırım da veremem umarım boyum var zayıflık hiç yakismiyor
Masalminik Sedefavc yerleşik kilolar gitmiyor işte kolay kolay 🤦🏻♀️ Sağlıklı olalım da zayıflık da şişkoluk da insanlar için ne yapalım 😂😂
leylo29 Sedefavc 8 ayliga kadar bi 8 kilo daha alirim herhalde oysaki gece yemk yemiyorum bide 2 litre su iciyom normal yemk yiyom hamilelikte diye ozel veya cokda kacirmiyom
Yavuzz Sedefavc doğumdan sonra gider canm tadını çıkar bi sorun yoksa sagliginla ilgili takma bende 47 ile kaldım 50 oldum 30.haftakik hamileyim bende alamıyorum 🙃