Sedefavc Daha dün konuştuk bu konuyu doktorumla..Bende 51 ile hamile kaldım şu anda 59 um ve 33+2 yim.Doğumda yaklaşık 7-8 kilo gider dedi. Bebek, bebeğin eşi, suyu , ödem diye saydı tek tek…Ee ben hiç kilo almamışım o zaman dedim.😊 Yani bu şekilde hesapla canım hiçte üzülme