Ecehn benim bi de 28 aylık oğlum var . bakacak kimse yok . şuan 9 haftalığım düşük riskim var , yatmam gerekiyor ama ne mümkün . oğlumda benimde serviksim kısaldı doğuma kadar yattım . bunda sanırım önlem amaçlı atılır dikiş . yine yatmam gerekecekse dikişe rağmen yandım . kişiye göre karar veriliyor sanırım kimisi serklajlı olduğu halde yine de yatıyor