Mermaid-AA evet evet yazamadım çok şükür her şey yolunda bebiş de iyi🥰
Ben fitil ve iğne de kullanıyorum onların da desteğiyle duvar kalınlaşmış,eğer çalıştığın iş yeri masa başı ise çalışabilirsin dedi fakat sürekli oturma ayaklarını arada uzatmalısın dedi,kendimi yoracak şekilde iş ve yürüyüş yapmayacakmışım fitil ve iğneye de 32.haftaya kadar devam dedi,uzun yolculuk yapmam gerekiyodu ama çok önemli değilse yapmanı önermiyrum dedi bir de kabız olmamak için çok dikkat etmelisin dedi