Anneler merhaba ben 22+6 yım detaylı ultrasonda vajinal muayene yapıp rahim duvarımı çok ince buldu doktor ve her an Düşürebilirsin bebek büyüdükçe dedi:( dikiş ile desteklememiz gerek dedi ve dün operasyon geçirdim Serklaj olan anneler var mı varsa gebeliği nasıl devam ediyor?