Hatcik07 1)asla naz yapma. Hemşireler kalkabilirsin dediği andan itibaren kalk ve yürü. Yarım saatte bir yürü gerekirse. İyileşmenin birinci anahtarı bu.
2)kalın çoraplar yoldaşın olsun. Asla ayağından çıkarma. Hastaneye de götür, evde de sürekli ayağını sıcak tut.
3) terleyebilirsin. Fazla fazla atlet götür.
4) şimdiden kayısı hoşafı yapıp litrelik şişelerde buzluğa at. Hastaneye de bir ya da iki şişe götür. Hem süt de yapar 👍🏻
Bu kadar geldi aklıma şu an ☺️