firstbaby1 ipekgumen ben kesik atılırken falan görmek istemedim o yüzden genel anestezi oldum ve iyi ki genel olmuşum diyorum.Zaten doğumdan 1 saat sonra tam kendime gelip kızımı hemen emzirdim.Hiç mama verilmedi bile
ipekgumen firstbaby1 inşallah benimde kolay geçer ben tüplerimi de bağlatıcam o yüzden sezeryan istiyorum
Firdevss167 Hatcik07 serum takılırken ağlayan ben bile sezeryan spinal doğurdum 😂 kendinize hiç stres yapmayın bir bakmışsınız bebişiniz kucağınızda