Hatcik07 Merak etme canım düşünme bence en iyisi bu .. ben normal istiyodum hep oyle olacaktı ama bebek gelmeyince mecbur sezeryan oldum ablamlardan görmüştüm az çok ama tabiki kendi yaşayan bilirmiş.. ama merak edip hiç arastirmadim sormadım.. ama imkanın varsa normal doğur .. çokda düşünme bebeğine odaklan boşver bi şekilde doğar bebek