Milissy inşaallah hayırlısı ile gebe kalabiliriz tüp bebek yaptırmak istemiyorum çunku para durumunuz okadwr da iyi değil. Aşılamayı kabul etmeme sebebim de tekrar dan rahim filmi çekilecek olması. En son 2 yıl önce çektirmiştim yeniden film isterler ayreten tutma oranı da cok düşük