Seydanuurr4 Fatma_4224 anladım canım hayırlısı olsun insallah ben daha yeni evliyim ama istiyoruz bebişi hayırlısı bakalım adetime 4 gün var günümü beklesem mi test yapmak için beklemesem mi kararsız kaldım
Fatma_4224 Seydanuurr4 en iyisi beklemek canım. Sonra üzülüyoruz. Ben hiç bi zaman adet den önce test yapmadım gecikirse öyle yaparsın kafana takma unut adetinin geleceği gunu
Kayra_2362 Fatma_4224 benimde 1 kasım kaşık ağrım var kafamda ağırlık var son bi kaç gündür çok uykum var ve bugün aşırı başım dönüyo bakalım hayırlısı artık
Fatma_4224 Kayra_2362 inşaallah gebelik belirtisibdendir yine de hzırlıklı olmak lazım rabbim hepimizin gönlüne gore verir inşallah
Kayra_2362 Fatma_4224 amin canım Rabbim evlat isteyenlerin hayırlısıyla kucaklarini bos bırakmaz inşallah
Kayra_2362 Seydanuurr4 evet bi anda bıçak batıyormuş gibi bide sanki yer kayıyo ayaklarımın altindan bugün
Fatma_4224 portakalsekeri hadi bakalım inşallah kuzum yine de haberdar edin belirti yada adet olursanız
Ozioz Fatma_4224 Hayırlısı olsun, ama adet olana kadar umut vardır.. İnşallah güzel haberleri alırız ve burdan paylaşırız 😊🌸
Sevdal Fatma_4224 benimde 4 Kasım belirti var kasık ağrısı ve bel ağrısı karnımın alt kısmında ağrı oluyor bide akıntı.var ilk çoktu şimdi hafiflemiş biraz
Fatma_4224 Sevdal inşaallah gebelik belirtisidir kuuzm yine de herşeye hazırlıklı olmak daha doğru sonra cok aşırı üzülüyoruz benimde hep gogus hassasiyet vardı gecen ay. Hu ay hiç bişey yok şaşırıyorum
Fatma_4224 portakalsekeri maalesef kuzum yok doktor kontrolünde yumurta takibi yapılıyordu 18 Ekim’de 20mm yumurtam vardı ama hiç kasık agırısı bile yaşamadım bu ay. O yüzden umutsuzum nedense