Sineemiis Fatma_4224 belki vücut alıştı artık ondan kasik agrisi falan olmuyor her ay aynı olacak diye bisey yok bence 😊
Fatma_4224 Sineemiis öyle tabi canım da inşaallah öyle olsun ya tüp bebeğe gerek kalmadan hamile kalmak istiyorum.
Bfduam Fatma_4224 ağrıya bağlı korkma, diğer aylardan daha iyi olmasına rağmen ağrımamış çünkü, olumsuz bi durum değilki.
Fatma_4224 Bfduam doktorum da cok olumlu konustu bu ay cok umutluyum dedi benden yana sıkıntı yok ama eşimin morfoloji problemi var Allah’ım inşaallah bu ay nasip eder cok istiyorum ve cok yoruldum yıprandım 😔😔😔
Fatma_4224 Bfduam bazen saniyelik bir agrı oluyor ama kasık agırıs mı karın agrısı mı ayrıt edemiyorum
Bfduam Fatma_4224 dr eşine takviye edici vermiştir, arı sütü bal polen de yiyebilir. Inş canım bi an önce yavruna kavuşursun🤲 Bat ne zamandı?
Fatma_4224 Bfduam kuzum vitamin önerdi ama işe yaraya bilir yaramaya da bilir diyince mantıklı olan macun yaptırmak geldi arı poleni keçi boynuzu özü saf bal kuruyemiş çörekotu felan bir çok şey var kendi yakın arkadaşına yaptırdı 1 aya yakındır kullanıyor.
Bfduam Fatma_4224 inş şifa olur be canım. Dr Celalettin Peru var ist.isen onada bi muayeneye gidilebilir birine daha önermiştin çok kişiyle burda yaziştığımızdan sen miydin hatırlayamadım.
Fatma_4224 Bfduam yok kuzum öyle bir öneri de bulunmadı kimse. Acaba doktor nerede ki. Uzak şehirde ise eşim asla gitmez 😑
Umutduru Kızlar Bat 5 kasım olanlar ne durumdasınız benim göğus uçlarım cok acıyor ve kasıklarımda sanki adet olacakmişim gibi ağri var test yapsam cikar mi bilmiyorum
Fatma_4224 Umutduru bende umutluydum ama gerçekten olmadı ya bendeki probelm yüzünden yada eşimden kaynaklı bilmiyorum