Benim de 4 kasim
Pco hastasiyim ve bir dusuk yasadim. Yine kendiliginden hamile kalmak istiyorum ama bir yandan da ilk zamanki heyecan heves gitti. Biraz daha tedirginim. Elim sürekli gebelik testlerine gitmiyor artik. Ama olursa cok sevinecegime de eminim. Sanirim biraz hayalkirikligindan kaçınıyorum.