Yzaman ilk yaz bebeği haziran doğumlu canım ilk kez kış bebeği karşılıycam 😅 bende onu düşünüyorum 11 parça isimli hastane çıkışı yaptırdım hepsini götüreceğim artık lazım olanı kullanırım ama ilk doğduğunda tulumu ve içine uzun kol zıbın altını falan vereceğim sonra değiştiririm diyorum 😅😅