RumeysaNur34 Yzaman çanta hazırlamadık ama tüm ihtiyaçlarını beşiğini ne varsa aldık koyduk şimdiden 😅😅😅
Yzaman RumeysaNur34 Benim 2.kizim geliyor 😁 benimde kıyafetleri beşiği var dün de çantaya koyulacaklari ayarladım
Deletedmom_33 Yzaman Başlıcam da utanmasam 🤣 Yeni şeyler görünce alıyorum doğuma kadar çantayı 3-4 kez boşaltıp tekrar yaparım diye hazırlamıyorum 🤣🤣
Yzaman QueenMommy Ben ayarladım 🤣 biraz erkenci davrandık çantaya koymadım ama hastsaneye gidecekleri ayarladım eksiklerimi bileyim diye 😁 2.hamilelgm ama heyecanlı ve sabırsız biriyim 🤣
Elisaceren Deletedmom16362 benimdee 12 şubata denk geliyor 02.02.2022 yi bende cok istiyorum ama normal doğum istiyorum bakalım 😅
QueenMommy Deletedmom_33 Bana daha söylemedi birşey Ayy sağlıkla gelsinlerde normal yada sezeryan hiç farketmiyor💙 Zaten kucagımıza aldıgımızda bütün ağrıları unutucaz bak gör sen bende normal doğumdan çok korkuyorum bakalım Cinsiyet ne bu Arada ☺️
_ipekkkkk QueenMommy Biran önce kavuşsak Allah’ın izniyle🤲 Şubat 5 👣 25+4 hafta sırt ağrısı ve yan yatınca mideme doğru sertlik 🤷♀️
Elisaceren QueenMommy ben de sezeryandan çok korkuyorum 🤷♀️allah hepimize istediğimiz şekilde doğumlar nasip etsin.
Cidella Handan_65 benim de öyleydi canım iki hafta önden gidiyordu. Doktor az ye dedi tatlı, hamur işi vs ama az yedim değişen bir şey olmadı yine 2 hafta önden gidiyor kilosu 😅
_ipekkkkk QueenMommy Sanki daha yeni başlıyor gibi son aylar zor geçiyormuş karnımın içleri acımaya başladı zayıfım bide. Büyümüyor sanki göbek hep kasıkta bu çocuk 😂😂😂
Handan_65 QueenMommy Bana gebelik şekeri olabilir dedi bir ay sonra şeker testi yapacakmış Meyve tatlı hamur işi azaltmak lazom ki benim ağzım hiç boş kalmıyor
QueenMommy _ipekkkkk Benmde öyle doktor yukarda diyo ama kadıkta hissediyorum yaramazı hala oynuyor durmuyor hiç çok hareketli senn cinsiyet ne 😂
RumeysaNur34 Yzaman ne güzel 🥰 benim ilk oğlan herşeyini dağıttım😅 ikinci de kız o yüzden sıfırdan başladık Aralık ocak gibi yıkar ütüler çantayı hazırlarız diyorum kısmetse 😍