QueenMommy 22+1iz 22+6kizimim gelişimi 😇 şubat sonu mart basi doğum, her şey çok güzel gidiyor hiç bulantı kusma yaşamadım kitaplar ile geçirdim hamileligimi hayalimdeki gibi geçiyor, her seyi hazır bekliyoruz erkenden hallettik öyle karar almistik cinsiyetle başladık ve biti4dik 😇 kapi susu emzik ucu anne kız tacı ve terligimi yaptim , isimli hast çıkışı ve pijama mi hall ettm şimdi de hediyeliklerini yapuyorum zaman geçiyor çok güzel geçen bir süreç 😇 her doktor öncesi heyecan var evdeyken de günler geçiyor zamn yaklaşınca heyecan daha da articak🥰🧿