Melek__55 cnm benimde son ayim da öyle oluyordu iç çamasirim tamamen islaniyordu kiyafetime kadar geliyordu bazen islakliği geldiği zaman acaba bebeğin suyumu geldi doğum mu diyordum ama yok 1 hafta oyleydi hastaneye gidince doktorum bana suyunda azlma olmuş fark etmedin mi dedi ama ben normal saniyordum meğer suyum da sizin ti olmuş bende sezeryana alindim 41. Haftaya gelmiştim bebeğin klabindede yavaşlama oldu bende mecbur sezeryani kabul etim sende bir doktora gorunseydin