slnacar Benimmm ah hepimize yardımcı olsun valla , ilk sağlıklı olsunlar inşallah , çıkar çıkar doktor a ısrar et bazen göstermiyor biri benim 2 saat uğraştırdı :)
Melek3 Ozgull11 yatarken falan rahatım 😁sanki hiç hamile değilmişim gibi kalbim falan carpmqsa belimde agrimasa vajina kismimda agrimasa başımda agrimasa karnimda agrimasa 😁çok iyiyim yaa
Aminella Slndfne inşallah sağlıklı şekilde alırız kucagimiza canm doğduktan sonra herşey alınır zaten stres yapma sende benim gibi
Slndfne İnşallah canım inşallah insan bi heves bakayım alayım diyor sonra bi korku kaplıyor içini elin gitmiyor😔
01ozlem_ctnky 01ozlem_ctnky yok canım o anlamda demedim allahım bağışlasın inşallah bebişlerini😍 2+7 yazmışsın ya 2 hafta 7 günlükken nasıl öğrendin onu demek istedim 😊
insantanesi1 Hatce06 iremdogu220 AA ilk haftalarda belli oluyor mu ? çoğul gebelik çok sevindim siizin adınıza sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 bende 2 hastalıkken öğrendim 3 haftalıkken kontrole gittim doktorum çok ilgisizdi benim de ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim .. şuan 6+5 deyiz çarşamba özel doktora gidicez inşallah çoğul gebeliktir çok istiyorum tabi öncelik sağlık ☺️
insantanesi1 Benimmm ay keşke olsaydı kuzum dün gittik doktora tek dedi çok şükür rabbim olmayanlara da nasip etsin ama ikiz olsun isterdim kısmet belki ikincide olur 😅
Benimmm melekanesi oy aman aman aman rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasıp etsin inşallah peki hamlelik süreci zor mu geçti hele bu son haftalar da nasıl geçti
mor_menekse1 melekanesi canım merhaba birsy sorcam bebeklerinin eşi yani plesantası bir mi ayrı Ayrı ayrı mı bende ikiz beklyorum Allah nasip ederse 😊