Benimmm Kvsr96 ben ilk doldurma aşerdm sonra tulumba tatlısı bir aydan fazladır limon yiyorum ve turşu çok tüketiyorum tuzlu ve acı şenler istiyorum bu dönem de biz 12 haftaya girdik galiba bu defa cinsiyetleri belli olacak ama çok mide bulantısı çektim çok
Aminella Slndfne çok birşey almadım açıkçası ikiz diye erken doğum riski yüksek olduğu için bor kaç birşey aldım zaten önümüz kış gerek duymadım çok almaya hemen büyüyorlar ne olacağı belli değil kuveze falan girer bie kızım daha var 5 yaşında bende 26 yaşındayım
Slndfne Aminella çok haklısın o korku insanı tutuyor işte 😔ben serklajlıyım o risk var bendede bir de 2 hafta önce işlem yapıldı ondan önce bi kaç bi şey almıştım şimdi elim gitmiyor korkuyorum
Benimmm Aminella sağlıklı bir şekilde dünyaya gelsinler de allah büyük doğduklarında da alış-veriş yapılır sadece hastane için gerekli şeyleri alsak gerisi zaten hastane çıkışı🧿sağlıkları yerinde olsunlar da
01ozlem_ctnky 01ozlem_ctnky yok canım o anlamda demedim allahım bağışlasın inşallah bebişlerini😍 2+7 yazmışsın ya 2 hafta 7 günlükken nasıl öğrendin onu demek istedim 😊
Aminella Slndfne inşallah sağlıklı şekilde alırız kucagimiza canm doğduktan sonra herşey alınır zaten stres yapma sende benim gibi
Benimmm slnacar rabbim yardımcın olsun bacım ayın 11.in de kontrollüm var inşallah orda artık çıkar kız mı erkek mı
slnacar Benimmm ah hepimize yardımcı olsun valla , ilk sağlıklı olsunlar inşallah , çıkar çıkar doktor a ısrar et bazen göstermiyor biri benim 2 saat uğraştırdı :)