mor_menekse1 -PembePapatyam- benimde ikiz canım betayla alakası yok birimi 7 haftalık öğrendik ikinci bebeğimi 9 haftalıkken ögerndik kac haftalıksın şimdi biraz daha bekle belli olur
mor_menekse1 melekanesi canım merhaba birsy sorcam bebeklerinin eşi yani plesantası bir mi ayrı Ayrı ayrı mı bende ikiz beklyorum Allah nasip ederse 😊
insantanesi1 Benimmm ay keşke olsaydı kuzum dün gittik doktora tek dedi çok şükür rabbim olmayanlara da nasip etsin ama ikiz olsun isterdim kısmet belki ikincide olur 😅
Benimmm 2kezAnneyim ben hissettim bir acayiplik var dedim bende benim içimde sanki ikiz var dedim doktorum sana bir müjdem var dediğinde dedim boşuna müjde deme ben biliyorum benim ikiz bebeğim olacak🤗