Minimommy bana kendi doktorum tokluk 140 ın üstüne çıkarsa kesin başla insüline demişti bebek için iyi değil demişti, dahileye doktoru da Bi hafta on gün şekerimi takip etti hergün açlık tokluk ölçüp gösterdim ama diyetle de düşüremedik. Tokluğu yürüyüşle vs Bi şekilde düşürüyorum ama açlık 90 ın altında olması gerekirken Bi türlü 100 ün altına inmedi. Şimdilik 2 ünite olarak başladım bakalm haftaya yeniden kontrolüm var. Ayrıca bende bi kaç doktora danıştım insülin konusunu hepsi kesinlikle başla şeker bebeğe zarar verir dedi