Minimommy hmm o zaman yapcak bşey yok canım şekerin yüksek olması bebekte baş büyümesi vücutta dengesizlikler şeker hastalığı iri bebek gibi şeylere sebep oluyormuş, insülini zaten gebelere göre veriyoruz Bi zararı yok dedi sorduğum doktorlar. Sağlıkla gelsin miniklerimiz 🥰