Faddoli23 asıl sorunum orda, kadın doğumcu şeker ölçümlerime iyi demişti, endokrin kontrolümde tesadüfen bu tahlilleri de gösterdim, insülin dedi direkt. Kadın Doğum doktorumun sonuçlara iyi dediğini söylediğimde de “normalde onlar hemen yatırırdı, tuhaf” falan dedi. Sanırım her kafadan bi ses çıkması geriyor beni haliyle. Yarın üçüncü bir kafaya gidecek olmam da ayrı saçmalık 🥴 eşim insülin öncesi bir diğer görüş daha alalım diyor