Tugbacelik2508 dilsinati Bende hiç kusmadim. Ama ben 6.aya kadar sadece 6 kilo almıştım sonra bir anda el ve ayak şişmeleri başladı. Sonra da çok hızlı kilo almaya başladım 🤷♀️
Sumeyyebilgi dilsinati ben şuan çok yeniyim 7 haftalık ama 4 kilo aldım ne yapcam bilmiyorum çok iştahım açık 62 ile hamile kaldım ve hiç midem bulanmıyor.
Mervisogretmen 34+3 haftalık hamileyim. 🤰 68 ile hamile kaldım. 71 kiloyum dün tartıldım. 🙈72, 73 falandı daha fazla idi, kilo vermişim kendim bu ay. 🙈Yürüyüşleri artırdım ondan sanırım. Bebeğin kilosu gayet iyi onda sıkıntı yok, sanırım kendim almıyorum pek. ❣️
NinovaLemi dilsinati 38+3 62 ile hamile kaldım 72 kiloyum şuan. Normalde kilo almaya musait bi yapım var çok almadım nedense
Busra65 Annenaz ilk zamanlar mide buluntasindan dolayı çok yiyemiyordum. 14 haftalık olduğumda yumurta ameliyatı oldum yine bsy yiyemedim stres sıkıntıdan çünkü bebeğim tedavi sonucu olmuştu ve kaybetme korkusu sardı beni. Şu sıralar yiyorum ama yürüyüş yapıyorum ve çok hareketliyim. Yerimde çok duramam
Feyzaveannesi dilsinati 70 İle hamile kaldım 10.haftada 67 idim. Şu an 19 +0 ım ve 70 kg oldum. Verdiklerimi aldım. İlk gebeliğimde doğuma 7 kg almış olarak gitmiştim. Bu gebeliğimde de çok almak istemiyorum