Silacinarr00 valla canm bak şimdi nasipte ne varsa o olur Allah korusun eğer skinti olursa dünyanın en özel Hastanesi’nde ol yine olur veya eğer Çok iyi ise dünyanın en kotu Hastanesi’nde ol yine öyle olur bu yüzden pek fark etmiyor benim çevremdeki devlet hastaneleri de çok kötü ama bu gidişle doğumda devlete gidecem çünkü özel çok fazla istiyor benim de ilk doğumum olacak