Dseker İlk olarak Reyapta muayeneye başladım sonrasında doktorumuz birinciye geçti biz de onunla birlikte geçtik. 2 kere muayene oldum orada. İlkinde ultrason cihazı bozulmuş 1bucuk saat tamir olmasını bekledim. İkincisinde 2bucuk saat doktorun acil çıkan ameliyatları icin bekledim. Bir gece böbrek sancısı ile acile gittim. Doktor bizi erken Doğum riskin var böbreğinde büyüme var diye korkuttu acil yatış yapılacak dedi serum igne vs 1 gecelik yatış icin 2500 fiyat verdiler. Tedaviyi reddedip Devlet hastanesine gittim korkulacak bir şey yok denildi. Fiziki imkanları olarak da çok yetersiz bir hastane. Gerçekten o kadar parayı hangi hizmete istiyorlar şaşırıyorum. Reyap çok daha sistemli bir hastane, hizmet çok iyi ve fiyat olarak daha uygun