twofruits AnneBebek0 öğlen 1 de 3 cm ile kontrol sonucu benimde yatışım yapıldı hayırlısı ile alalım kucağımıza bebeğimizi
AnneBebek0 twofruits Allah yardimcimiz olsun canim 🤗 saglikla kavusalim yavrumuza. Var mi sende bi gelisme
twofruits AnneBebek0 kendi ağırlarım yetersiz kaldığı için suni ile destekliyorlar suni başladılar az önce saat 5 te açılma hala 3 cm di
AnneBebek0 muges44 Aminn canim benimmm tedekkür ederim güzel dusn icin hepimiz saglikla kavusalim yavrumuza insallah 🥰
Akturk93- AnneBebek0 allahım bir seste kurtarsın bana da nasip etsin benim zorunlu sezeryan olacak diyor doktorum ve 42 haftaya kadar bekletecekmiş sinirden çatlıyorum
Rojbin27 AnneBebek0 Allah yardımcın olsun inşallah bir avazda doğurursun inşallah sağlıkla kucağın al kaç haftalık bu arada ?
HaticeBerkayBalat3103 @AnneBebek0 rabbim yardımcın olsun canım sağsağlim kucagına almayı nasip etsin rabbim kolay dogum nasip etsin inşallah 🙏darısı bizim başımıza 🙏☺️normal dogummu peki?
AnneBebek0 HaticeBerkayBalat3103 Amin canim cok tesekkürler normal dogum yaptim allah hepinizin yardimcisi olsun ben kurtuldum sizde kurtulursunuz insallah 😊
twofruits AnneBebek0 amin canım inşallah 😊 seninde çok güzel bi doğumun olsun senin nasıl gidiyor ilerleme
Gulsah94 AnneBebek0 böyle yazanları çok merak ediyorum sancınız oluyormuydu bi belirti veriyor mu açıklık olduğunda 4 cm açıklıkda az değil çünkü 🤷🏻♀️
AnneBebek0 Gulsah94 2 gece sadece sancim oluyordu ilk gece 8 dkda bir geliyordu sancilarim 2. gecede 6 dkda bir geldi sancim hep ama gündüzleri pek biseyim olmuyordu 😁
edauyanik AnneBebek0 ya aslında o anlar çok zor geliyor insana Ama son bir saat çok sıkıntılı geçti benim için suyumu patlattıktan sonra yani . Onun dışında bebeğin kafası çıkınca kuş gibi hafifliyorsunuz emin olun hiçbirşey kalmıyor geriye 🙏😂
AnneBebek0 edauyanik Gercektende öyleymis 😂 ikinma ani ne zormus öyle balik gibide cikmiyor kolay kolay
Sarayhelvasi edauyanik merhaba şehir hastanesinde doğum yapmışsınız, dikişleriniz nasıldı ilk doğumunuza göre. Normal doğum dikişleri güzelce doktorlar mı dikti yoksa ebe mi acaba?